Termeni și condiții

Conținut

  1. Domeniul de aplicare
  2. Procesare comandă, încheierea contractului, limita de cantitate
  3. Prețuri și costuri de transport
  4. Livrare
  5. Dreptul de proprietate
  6. Dreptul de retragere
  7. Garanție și responsabilitate
  8. Modalități de plată
  9. Protecția datelor
  10. Comunicări comerciale
  11. Operator magazin online
  12. Considerații finale

1. Domeniu de aplicare

Termenii și condițiile generale se aplică la toate comenzile și livrările dintre Cortiza SRL, Calea Aurel Vlaicu, nr. 286, Loc. Arad, Jud. Arad, România, (denumit în continuare: Cortiza) și clienții săi prin intermediul magazinului online www.cortiza.ro.

2. Procesare comandă, încheierea contractului, limita de cantitate

a. Procesare comandă

    • Cortiza oferă clienților săi persoane fizice sau juridice o gamă diversă de produse destinate sectorului vinificației. Printr-un click pe rubrica „Magazin aflată în partea de sus a paginii se va intra în secțiunea  „CATEGORII PRODUSE”   de unde în funcție de interesul clientului se poate accesa categoria dorită. Dând click  pe o categorie se va desfășura sub aceasta o listă cu subcategorii pentru a ușura căutarea produsului dorit. De aici, se poate accesa tot printr-un singur click  o subcategorie și în acest moment se pot vizualiza produsele asociate respectivei subcategorii. Clientul are din acest moment posibilitatea, dând click pe un produs sau pe numele produsului, să vadă  detaliile produsului, de exemplu detalii referitoare la dimensiuni, utilizări și alte informații considerate a fi necesare. Produsul poate fi  plasat într-un coș de cumpărături virtual prin introducerea cantității doriteATENȚIE! În cazul produselor care au specificată COMANDA MINIMĂ cantitatea comandată nu poate fi sub această valoareși click pe pictograma ,, Adaugă în coș, în acest moment dacă clientul dorește să încheie cumpărăturile , trebuie să treacă la pasul următor dând click pe pictograma „Vezi coșul”.  In această etapă se poate vizualiza coșul de cumpărături, unde se va putea schimba cantitatea, vizualiza totalul cumpărăturilor (inclusiv TVA-ul) și se va putea adăuga un cupon de reducere. In cazul în care se dorește continuarea cu finalizarea comenzii, se va da click pe butonul “Continuă cu finalizarea comenzii”. În acest moment se intră în pagina ,, DETALII COMANDĂunde se vor completa datele solicitate conform rubricilor aferente  ̶ ATENȚIE! Rubricile marcate prin semnul ( * ) sunt obligatorii . Tot aici clientul va avea posibilitatea să-și creeze un cont prin bifarea casuței din dreptul textului  „Creezi un cont? și urmarea pașilor ulteriori acestei operațiuni.
    • Comanda se înregistrează apăsând pe butonul „PLASEAZĂ COMANDA”. Acest lucru înseamnă că ați efectuat o comandă fermă.
    • După plasarea comenzii, în termen de 24 de ore, clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail asupra costurilor de transport aferente comenzii plasate, urmând ca acesta să decidă asupra păstrării sau anulării comenzii plasate.

b. Încheierea contractului
Imaginile gamei de produse din magazinul online sunt doar ilustrații și pot exista mici diferențe între fotografiile afișate pe pagina produsului și produsul vândut. Clientul se obligă la încheierea contractului de cumpărare odată ce a dat click pe iconița „PLASEAZĂ COMANDA , din ultima etapă a plasării unei comenzi. Clientul va primi confirmarea recepționării comenzii prin e-mail (confirmare comandă). Aceasta nu reprezintă acceptarea ofertei. Contractul cu Cortiza este încheiat în momentul în care clientul confirmă acceptarea taxelor aferente livrării și  modalitatea de plată.

c. Încheierea contractului în cazul plății în avans (transfer bancar)
Când metoda de plată aleasă este plata în avans (transferul bancar), contractul se consideră finalizat odată cu trimiterea de către Cortiza a detaliilor ce vizează plata iar clientul efectuează această plată. Aceste informații vor fi trimise clientului în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii. Plata trebuie efectuată în 7 zile de la primirea e-mail-ului cu informațiile despre plată și modalitățile de efectuare a plății. Termenul se consideră respectat dacă, în acest interval de 7 zile, plata este recepționată în conturile bancare ale societății Cortiza SRL. Dacă, după 7 zile, se constată că plata nu a fost efectuată, comanda este anulată automat.

d. Limita de cantitate
Produsele prezentate sunt vândute în cantități normale pentru uz domestic sau profesional și doar persoanelor care au vârsta acceptată pentru a intra în tranzacții legale.

Valoarea maximă a comenzii este de 4.999,99 lei per comandă în cazul comenzilor unde se va achita contravaloarea produselor ramburs numerar și nelimitată în cazul plății efectuate în avans. Orice comandă efectuată pe site trebuie să aibă valoarea minimă de 100 de lei.

3. Prețuri și costuri de transport

Toate prețurile includ TVA-ul în vigoare și trebuie luate în considerare taxele de transport adiționale care pot fi aplicate. Nu  returnăm TVA-ul. Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați pagina Informații despre taxele de transport.

4. Livrare

Dacă nu există nici o altă mențiune în informarea transmisă clientului, perioada de livrare este între 2-5 zile lucrătoare de la data expedierii din depozit. Informații despre condițiile de livrare și expediere sunt disponibile aici.

În cazul în care Cortiza  nu poate livra produsele comandate deoarece nu a fost aprovizionată de propriii furnizori, fără vina Cortiza, aceasta din urmă se poate retrage din contract. Într-o asemenea situație, Cortiza  va informa imediat clientul și îi va propune un produs similar. Dacă nu este disponibil un produs similar, sau dacă clientul nu dorește acel produs, Cortiza  îi va rambursa clientului în cel mai scurt timp, plățile efectuate în avans.

IMPORTANT! În cazul în care la livrarea coletului de către curier observați o deteriorare a produsului datorată transportului, va rugăm sa refuzați coletul și să solicitați agentului de la firma de curierat să întocmească un proces verbal de constatare a daunelor! Este singura modalitate prin care se pot înlocui produsele care au suferit daune in timpul transportului. Reclamațiile ulterioare nu sunt acceptate.

Pentru a livra comenzile primite în mod optim, Cortiza  transmite adresa de e-mail și numărul de telefon al clientului către compania de transport aferentă. Această transmitere este o parte obligatorie a relației contractuale cu Cortiza. De aceea, clienții nu au dreptul de a alege sau obiecta în acest sens.

5. Dreptul de proprietate

Produsele rămân în proprietatea Cortiza  până la achitarea lor completă. Înainte de schimbarea proprietarului, gajarea, transferul de proprietate cu titlu de garanție, prelucrarea sau reproiectarea nu sunt permise fără aprobarea Cortiza.

6. Dreptul de retragere

Clienții care sunt consumatori au dreptul de a se retrage în termen de 14 zile. Un consumator este orice persoană fizică care participă la o tranzacție legală pentru un scop care nu poate fi conectat cu activitatea lui profesională comercială sau independentă. Următoarele regulamente se aplică dreptului de anulare și excluderii dreptului de anulare.

Dreptul de renunțare nu se aplică persoanelor juridice.

În cazul în care clienții au întrebări suplimentare despre anulări, ei pot contacta serviciul clienți Cortiza.

  • Informații privind exercitarea dreptului de retragere

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.

Pentru a vă exercita dreptul de anulare trebuie să ne anunțați printr-o notificare pe adresa de e-mail comenzi@cortiza.ro. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă. În acest scop, puteți folosi Model-formular de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

Descarcă formular de retur

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

  • Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor livrării fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care primim înapoi bunurile.Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane suplimentare ca urmare a unei astfel de rambursări. Expediați bunurile fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 5 zile lucrătoare de la data la care ne-ați comunicat retragerea pe adresa:

Cortiza SRL, Calea Aurel Vlaicu, nr. 286, Loc. Arad, Jud. Arad, România, C.P. 310375

Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

  • Condiții de returnare a produselor

Indiferent de situația de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare în care au fost trimise clientului, în ambalajul original cu etichetele intacte și împreuna cu toate  documentele care l-au însoțit (documentul de transport, factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa nu prezinte defecte (exceptând cazul în care defectele au fost deja semnalate de client către Cortiza)

Costurile de transport aferente returnării produselor în cazul retragerii cad în sarcina clientului  cu excepția  cazului de produse neconforme sau cu defecte.

  • Exceptări de la dreptul de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică în cazul livrării de bunuri:

  • care nu sunt pre-produse, iar o selecție sau determinare din partea consumatorului sunt autoritative pentru producerea lor sau bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid,
  • bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator,
  • bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

7. Garanție și responsabilitate

Se aplică prevederile legale de garanție în vigoare .

În cazul produselor destinate uzului profesional Cortiza  nu este responsabilă de consecințele utilizării neadecvate a respectivelor produse sau a utilizării nenecesare.

8. Modalități de plată

Plata pentru produsele achiziționate în magazinul cortiza.ro poate fi făcută prin ramburs la livrare sau prin transfer bancar în avans. La finalizarea procesului de comandă veți putea selecta metoda de plată dorită. Cortiza  își rezervă dreptul de a accepta doar anumite metode de plată în funcție de caz și de modalitatea de livrare aleasă de client.

  • Plata ramburs (numerar) la livrare
    În cazul plății prin ramburs numerar, contravaloarea produselor comandate incluzând și taxele de transport se înmânează reprezentantului firmei de curierat  în momentul livrării produselor comandate. Pentru această metodă de plată se poate opta doar în cazul livrărilor efectuate prin FAN COURIER sau TRANSILVANIA POST
  • Plata prin transfer bancar
    Vă rugăm să luați în considerare următoarele informații când alegeți plata prin transfer bancar:

    În cazul plății în avans, expedierea bunurilor are loc doar după ce plata este înregistrată într-unul din conturile noastre bancare. Plata trebuie să fie confirmată în 7 zile de la plasarea comenzii. Acesta este timpul de rezervare a unei comenzi. Dacă plata nu este confirmată în 7 zile, comanda dumneavoastră va fi anulată automat. Vă rugăm să luați în considerare faptul că poate dura 1-2 zile pentru confirmarea unui transfer bancar. De aceea vă vom trimite un mesaj de reamintire înainte de termenul limită.
    Mai multe informații despre transferul bancar găsiți mai jos:

    • Când efectuați plata vă rugăm să indicați  numărul facturii proforme aferente comenzii.
    • Vă rugăm să transferați suma întreagă într-unul din conturile menționate pe factura proformă.
    • Atenție:
      Pentru un transfer bancar standard în RO se aplică taxele bancare uzuale pentru transferuri domestice.
  • Facturi
    Clientul este de acord să primească facturile în format electronic. Facturile electronice vor fi trimise clientului via e-mail, în format PDF.

9. Protecția datelor

Cortiza acordă importanță maximă protecției datelor clienților săi. Informații despre  Protecția datelor găsiți aici.

10. Comunicări comerciale

În cazul în care clientul încheie un contract cu Cortiza și specifică o adresă de poștă electronică (e-mail), Cortiza are dreptul de a folosi această adresă de poștă electronică (adresă de e-mail) a clientului pentru promovarea directă a propriilor bunuri sau servicii similare, dacă clientul nu a avut obiecții în legătură cu folosirea adresei la momentul colectării ei. Clientul are întotdeauna dreptul de a se opune utilizării adresei sale de poștă electronică (adresă de e-mail) în orice moment prin trimiterea unui mesaj aici, fără să suporte alte costuri decât costurile de transfer date, în conformitate cu tarifele de bază.

11. Operator magazin online

SC Cortiza SRL

J02/180/2002; RO14490654

Calea Aurel Vlaicu, nr. 286

Loc. Arad, Jud. Arad, România

C.P. 310375

12. Considerații finale

Dacă oricare mențiune din Termenii și condițiile prezentate e sau devine invalidă sau inaplicabilă, validitatea și aplicabilitatea celorlalte mențiuni din Termeni și condiții nu vor fi afectate. Legislația română în vigoare se aplică pentru vânzarea națională de bunuri. Actualizare Termeni și condiții generale: 04 mai 2020